Tjedni raspon cijena:
+
Gdje?:
Kad?:
Spavaće sobe:
Kupaonice:
Max. osoba:
Sadržaji:
Prikladnost:
Tema:
Lokacija:
Vaš odabir:
Imate Vilu?
Izbornik +385 1 222 70 50
MY ISTRIA GUIDE

Trendovi u turizmu - Hrvatska postaje nova moderna turistička destinacija

Trendovi u turizmu - Hrvatska postaje nova moderna turistička destinacija

Novosti hrvatskog turizma

Hrvatska je tijekom godina stekla reputaciju popularne turističke destinacije zahvaljujući izvrsnoj kuhinji, mediteranskoj klimi, prekrasnoj jadranskoj obali i povijesnoj važnosti. No, potrebe i želje gostiju stalno se mijenjaju, a novim generacijama posjetitelja lijepa obala i dobra hrana više nisu dovoljni da se odluče posjetiti Hrvatsku. Tržište je prepoznalo potrebu uvođenja novina i prilagođavanja turističke ponude turističkoj potražnji. U kojim segmentima hrvatski turizam postaje jak konkurent modernim turističkim destinacijama u svijetu saznajte u nastavku članka.

1. PUTOVANJA
Kako bi gosti iz europskih zemalja lako i brzo doputovali do najljepših destinacija ove zemlje, važno je gostima ponuditi bezbrižno putovanje i jednostavan pristup. Hrvatska bi uskoro trebala ući u schengenski prostor i time smanjiti nesnosne gužve na granicama. Ova se zemlja može pohvaliti i sve brojnijim zračnim vezama koje važne turističke gradove poput Splita i Dubrovnika povezuju s ostatkom svijeta, otvarajući tako vrata gostima iz dalekih zemalja. Uz to je proces odobravanja vize pojednostavljen i olakšan, a nudit će se sve više i više održivih opcija putovanja.

avion-na-plavom-nebu-leti-nad-zelenim-otokom-na-jadranskom-moru

2. ODRŽIVOST
Zaštita okoliša i element održivosti
je poslijednjih godina postala jedna od bitnih stavki u planiranju putovanja. Održivost i ekološki pristup sve su prisutniji u Hrvatskoj jer su pružatelji usluga uvidjeli važnost ovog segmenta za naše goste. Hrvatski turizam promiče razvoj održivog turizma sljedećim praksama: suradnja hotela i restorana sa domaćim obiteljsko poljoprivrednim gospodarstvima te no-waste politika u istima. Promoviraju se aktivnosti za smanjenje zagađenja prirode kao primjerice biciklističko razgledavanje gradova. Razvrstavanje otpada u javnosti i smještajnim jedinicima je postala učestala prakasa kao i pružanje plastic-free smještaja. Hrvatski turizam također promovira racionalno korištenje tj. štednju energenata u svim segmentima branše.

3. DIGITALIZACIJA/ MULTIMEDIJALNOST/ PRISTUPAČNOST
Pojava novih trendova u turizmu rezultat je rotacije u generaciji posjetitelja. Upoznajemo nove turiste tzv. mlade generacije Z, čiji se motivi i očekivanja putovanja ne mogu usporediti s onima ostalih "klasičnih" gostiju. Mlade generacije rođene su s tehnologijom, koju svakodnevno koriste pa su im informacije dostupnije nego ikad. Gosti ovakvog kalibra prvo pokušaju pronaći sve potrebne informacije o željenoj destinaciji, pa čak virtualnim šetnjama “posjećuju” gradove prije nego što se odluče na posjet. A i pri donošenju odluka ključna je upotreba mobilnih uređaja: gosti sve više vrše rezervacije putem svojih pametnih uređaja, traže pomoć od virtualnih asistenata i plaćaju putem bankovnih aplikacija.Ukratko, ova vrsta gostiju pažljivo organizira svoja putovanja i informira se o svim mogućim segmentima boravka u Hrvatskoj - ali digitalnim putem.

Pogled odozgo na četvero mladih ljudi koji sjede za stolom i rade na laptopu, tabletu i mobitelu

Sudionici u turističkoj industriji, od malih privatnih iznajmljivača do hotelskih lanaca, prepoznali su potrebu za prijeko potrebnom digitalizacijom i multimedijalnošću svog poslovanja i ponude. Kao rezultat toga, smještajne jedinice su brendirane, gostima se nude virtualni obilasci smještaja, procesi rezervacija su pojednostavljeni i ubrzani, a prisutnost i aktualnost na društvenim mrežama postaje “must” jer u suprotnom dolazi do sumnje u pouzdanost smještaja od strane gostiju. Gosti očekuju ažurne i točne informacije gdjegod se virtualno kretali, a Hrvatska kao turistička destinacija ulaže velike napore u pružanju cjelokupnog digitalnog “guest journey-a”. Također treba napomenuti da je digitalizacija u turizmu korisna ne samo za goste već i za pružatelje usluga: komunikacija s gostima postaje pristupačnija, a gosta je moguće svrstati u kategoriju „stalnih gostiju“ i stvoriti dugoročnu suradnju s gostom.

4. DIFERENCIJACIJA
Profili turista se razlikuju i samim time je potrebno ponuditi različite, ali i odgovarajuće usluge/smještaje za svaku pojedinu skupinu gostiju. Ponuda hrvatskog turizma nije monotona i gosti imaju opciju biranja svog odgovarajućeg stila i smještaja i usluge. Važno je spomenuti kako “idealan tip odmora” novom modernom turistu ne predstavlja boravak isključivo u svojoj iznajmljenoj smještajnoj jedinici. Gosti konstantno traže raznolikost u ponudi aktivnosti kako bi obogatili svoj odmor. Traženi su svi tipovi klasičnih i adrenalinskih sportova, istraživanje netaknute prirode i druge zanimljive aktivnosti. Sve kako bi gostima omogućili atraktivniji način turističkog obilaženja. Hrvatska također posljednjih godina promovira nove vrste turizma poput ruralnog i gorskog turizma čime se turistička branša želi podići na razinu cijelogodišnjeg turizma. Teži se prestanku “masovnog turizma” i potiču se putovanja izvan glavne turističke sezone.

dvije-osobe-u-kajacima-na-moru-idu-prema-obali-sa-visokim-stijenama

5. SMJEŠTAJ U VILI KAO POJAM MODERNOG TURIZMA U HRVATSKOJ
Kao odličan primjer jedne vrste smještajnog objekta u kojem se mogu prepoznati novi i moderni trendovi današnjeg turizma navodimo boravak u vili s bazenom u Hrvatskoj. Već u prvotnoj fazi istraživanja i informiranja o određenoj smještajnoj jedinici, vile s bazenima imaju veliku prednost - ville u Hrvatskoj oglašene su najčešće u provjerenim i pouzdanim digitalnim platformama kao što su to turističke agencije. Informirati se mogu o vili ili lokaciji iste na internetskim stranicama ili samostalno, ali mogu i komunicirati sa booking agentima koji su na raspolaganju. Rezervacijski sustavi su optimizirani, jednostavni i gostima se pruža usluga online plaćanja svog smještaja uz automatsko dospijeće potvrda. Pričamo o sveobuhvatnom digitalnom pristutstvu, ažurnosti, točnosti podataka kao i efikasnost tzv. customer supporta.

Nadalje, ova vrsta smještaja atraktivno je riješenje za ciljnu skupinu tzv “digitalnih nomada” koji mogu rezerviranjem vile kombinirati svoje slobodno vrijeme sa poslovnim obavezama i istovremeno istraživati jednu stranu zemlju - pojam zvan bleisure putovanje. I za kraj, vile, čije su ponude sve raznovrsnije, sve češće imaju odlike promoviranja održivog turizma sa postavljenim solarnim panelima, punionicama za električne automobile, domaćim proizvodima iz vlasititih eco-vrtova, sustav za razvrstavanje otpada i štedljivo korištenje energenata.

pogled-odozgo-na-muškarca-u-ljetnom-šeširu-koji-stoji-u-bazenu-i-radi-na-laptopu-na-rubu-bazena

I Vi možete izvući ono najbolje iz Hrvatske ukoliko rezervirate vilu za odmor u Hrvatskoj za sebe i svoje najdraže. Uvjerite se sami koliko hrvatska turistička scena prati trendove i provedite nezaboravan odmor!


Anna Loncar

10.5.2023
 
+385 1 222 70 50